Господе и Владико живота мога, дух лености, мрзовоље, властољубља и празнословља, не дај ми. Дух целомудрености, смиреноумља, трпљења и љубави даруј ми, слуги Своме. О, Господе Царе, даруј ми да сагледам грехе своје и да не осуђујем брата свога, јер си благословен у векове векова. Амин.

недеља, 17. април 2011.

БЕСЕДА СТУДЕНТА ВЛАДАНА МИХАИЛОВИЋА НА ТРИБИНИ УДРУЖЕЊА НОМОКАНОН: КОМУНИСТИЧКО НАСЛЕЂЕ У СРБИЈИ

,,Другови и другарице, лажу!!!
Све лажу!
Не подлежите лажима издајничке историографије!
Лажу да је пуковник Дража Михаиловић бранио земљу од немачког агресора и да га је капитулација затекла у Петровом селу код Сарајева...
Па он је издајник!
Лажу да је генерал Милан Недић, као командант Треће Армије Војске Краљевине Југославије бранио земљу од нацистичког завојевача и да га је капитулација затекла у Македонији...
Он? Слуга окупатора!
Лажу и да је потпуковник Димитрије Љотић бранио земљу од немачких фашиста и да га је капитулација затекла у Бијељини.
Он је био фашиста и издајник!
Све лажу... безочно, масно, кукавички, бестидно!
Ми смо родољуби, ми волимо овај народ, ову земљу, ове људе и мењаћемо их све док не схвате ко их заправо воли и коме могу да захвале за своје постојање!
Мењаћемо вас!!! И тебе Мијодраже! И тебе Милоше! И тебе Јелена! Све ћемо вас мењати!
Лажу за споразум Пијаде-Будак!
Лажу и да је друг Тито слободно шетао усташким Загребом до јуна 1941.
Лажу за Кочевски рог!
Лажу за пасја гробља!
За стрељања у Смедереву лажу!!!
Лажу да смо слали голобраду српску децу на Сремски фронт да добију добијен рат, само да би што више Срба изгинуло!
Лажу они, који мрзе нашу револуцију и нашпе право да историју учинимо својом слушкињом!
Лажу да би им вратили земљу коју смо им поштено отели;
Лажу да би им вратили куће из којих смо их поштено избацили!
Лажу да би откопали Јасеновац, који смо ми мудро закопали!
Све то за добробит помирења између наших народа и народности!
Лажу...
Лажу да би се ослободили слободе коју смо ми свима подарили!

Наређујем вам да не верујете њиховим лажима!
Наређујем вам да будете слободни!"

У Београду, 12. априла 2011. године. 

Нема коментара:

Постави коментар